Samma trall.. tralalalala

Illamåendet gick över så jag pallrade mig till skolan. Fick plötsligt hur mycket energi som helst! Tyvärr så använde jag inte den energin till att vara alert på föreläsningen, men ja.. det gick väl in något iaf. Tycker förresten att det borde vara olagligt att komma med ny information två dagar före tentan.
   Efter universitetet åkte jag in till centrum och gick till apoteket för att köpa Nozoil. Jag börjar rota i fickan för att leta efter mitt pass, där jag för tillfället förvarar mitt Visakort, men jag kunde inte hitta det. Jag fick lite panik och tänkte att jag nog måste ha tappat det någonstans. Två gånger har jag tappat mitt id samma vecka som jag har haft tenta, så jag tänkte att jag säkert hade tappat mitt pass den här gången, för det vore ju himla typiskt och samtidigt lite skrattretande. Så fick jag tänka efter lite och kom på att jag använt Visakortet tidigare under dagen, hemma. Så det var bara att åka hem, hämta kortet och åka in till centrum igen. Var ju tvungen att ha den där "näsoljan". Nu mår min näsa ganska bra igen, woho.
  Under kvällen har jag pluggat, plockat, fixat... ja.. det vanliga. Nu tittar jag på Vit oleander. Jag har velat se den länge. I like it, så nu ska jag sluta blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0