Tipptoppitopptopp

  Just nu mår jag inte riktigt tipp topp. Mådde illa idag när jag vaknade och tänkte att det nog kunde bero på att jag inte ätit någon frukost än. Dessutom sov jag både lite och dåligt i natt så jag tänkte att det kunde vara orsaken (vilket det säkert är). Jag ignorerade illamåendet och gjorde mig ordning för skolan. När det var färdigt så kunde jag inte förmå mig att äta frukost utan tänkte att jag kunde fixa något när jag kom till skolan. Väl på skolan krånglade jag med att försöka skriva ut det som jag skulle ha till seminariet, men det ville sig inte på någon skrivare. Det drog ut på tiden och jag fick varken någon utskrift eller frukost. Vid det här laget hade illamåendet inte gått över, snarare tvärtom. Jag bestämde mig för att åka hem istället.
   Jag har fått i mig ett par smörgåsar och vatten. Jag fick tvinga mig själv, men det gick ner iaf. Det enda läget som funkar nu är ryggläge, så det får bli det tills jag mår bättre. Jag hoppas jag mår bra snart, så att jag kan gå på föreläsningen i eftermiddag.
  Vilket gnällinlägg det blev, men ibland måste man ju få gnälla lite också.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Krya på dig!

2009-01-07 @ 18:10:35
URL: http://pingvinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0