Finfint i Malmö!

Är ju just nu hos Julia i Malmö. Härligt :D Men jag måste säga att jag är lite avis. Hennes lägenhet är hur snygg som helst! Nu när hon fått bostadsbidrag så betalar hon bara lite mer än vad jag gör i hyra.. och jag bor ju i en sketen liten etta. Ni ska nu få ett smakprov på hur hennes lägenhet ser ut och vad kul vi har haft det :)


Julia när vi var på väg ut. Man får inte glömma att stänga av teven, tänk på elen!

Jag i soffan i rummet där jag sover

Julia gör sig redo. Detta var alltså innan hon nästan glömde att stänga av tv:n.

Vi gjorde god vegetarisk färs och tortillas.


Det var mycket godare än det ser ut!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Jättefint men varför har hon prislappar på allt i sin lägenhet? Om det inte är någon annanstans ni är... AHA!!! Avslöjad ;)

2009-05-10 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0