Lördag 19 april

Igår var alltså sista dagen på VFU:n för den här gången. Jag hoppas verkligen jag kan komma tillbaka till den skolan, för jag känner verkligen att det är stället som jag har utvecklats mest på. Givetvis beror det mycket på mig själv, men jag känner att jag fick ett otroligt stöd av min handledare. Hon satte ord på det som jag inte kunde förklara.
     När jag kom hem till far så var jag och Maja (katten) ute på en liten promenad. Vilket härligt väder det är nu! Sedan blev det att packa ihop grejerna, äta och sedan fick jag skjuts till Karlstad. Väl framme gjorde jag inte mycket alls.
    Idag har jag och VS varit till centrum. Först var jag till polisen och ordnade med pass. Sedan gick vi och köpte oss en varsinn glass och satte oss på torget och åt dem. Sen köpte jag två par nya skor. H&M-skor, så de var billiga men söta. Det kommer nog en bild senare. Nu sitter jag hemma och ska snart plocka i ordning lite här och skriva en del på min rapport om VFU:n. Ikväll ska jag och VS baka scones och äta dem tillsammans med sallad. Så blir det tv-tittande och film. Ska nog vila lite först, det är lika bra att passa på.


Puss & kram <3
image6

image3image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0