Måndag 14 april

Jag känner mig inte riktigt frisk och alert än, men nu får det faktiskt vara slut på att sitta hemma. I fyra dagar har jag mycket sällan rört mig från detta rum. Det driver mig till vansinne. Under dessa fyra dagar har jag varit utomhus två gånger. Galet! Då är det egentligen inte så konstigt att jag inte blir frisk.
     Jag kommer visserligen inte att åka hemifrån förrän vid tolvsnåret idag. Detta beror på att det är studiedag idag och jag behövde inte vara med på förmiddagen. Jag ska dock vara med och se på en föreläsning med John Steinberg. Jag undrar vilka av dessa ämnen han kommer att ta upp. Personligen så tycker jag nog att "Finn elevernas styrkor" verkar mest intressant. Vi får se vad de månne bliva.
    Innan jag åker iväg ska jag ägna min tid åt att rätta prov. Jag har kommit ungefär halvvägs nu i alla fall.

Ha en underbar dag!

(Jag känner att min blogg har dragit lite väl mycket åt det seriösa hållet. Jag lovar, ändring kommer)

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

Tack ska du ha :)

2008-04-14 @ 09:48:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0