Måndag 21 april

Hallå!
Idag på förmiddagen var det kursslut. Vi diskuterade VFU och tog emot tips från varandra. Det kändes lite onödigt eftersom vi ändå kommer få varandras idéer genom mailen. Det var iofs intressant att höra vad andra hade varit med om, men det kanske hade inte behövt ta så lång tid som det gjorde.
     På lunchen köpte jag böcker av en tjej som hade läst "Människan inför livsfrågorna" som sommarkurs. Jag köpte tre böcker för 330 kronor. Det var inte fy skam eftersom en böckerna kostade ca 300 vanligtvis. Jag gör lite reklam för min kompis företag kurslitt. Det är väl bäst för de som bor i Karlstad, men det är ju ingen omöjlighet att skicka böcker och ändå få dem till ett bättre pris än vad man får när man köper på andra ställen. Jag har dock fler böcker att köpa och pengarna börjar tryta. Tur att det snart är 25:e igen.
     På eftermiddagen började alltså den nya kursen. Den verkar intressant och det känns som ett bra upplägg, även om det är lite knasiga tider. Två dagar i veckan är vi inne två timmar och en dag är vi inne hela dagen, men det får väl gå.
     Nu har jag plockat i lägenheten (hur kan det bli så stökigt jämt?) och snart ska jag tvätta och ta en promenad. Är fruktansvärt trött.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0