Onsdag 23 april

God morgon!
Igår var jag för upptagen/lat för att uppdatera bloggen. På förmiddagen var jag på universitetet på föreläsning. Vi diskuterade religiöst symbolspråk, människans ställning i skapelsen och empirisk livsåskådning. Det ni!
Jag slutade vid 12 så då åkte jag hem och städade. Så nu är det hyfsat städat igen. Det har varit en röra deluxe här.
   Vid 16-tiden kom MR hit. Vi ska vara med i samma band, ett band som han nyligen startat. Det är ett visband och det kommer att bli så roligt. Vi ska spela och sjunga de låtar som han har skrivit. Nu ska jag passa på att göra lite reklam igen: Bor du i Värmland och spelar klarinett, tvärflöjt eller något annat melodiinstrument? Är du intresserad av att vara med i ett visband? Hör av dig till mig genom bloggen.
  Planen för dagen är att läsa och syssla med en uppgift. Annars har jag inte planerat något, för det kommer nog ta sin lilla tid eftersom det är ca 300 sidor jag ska läsa. Jag har en känsla av att jag inte kommer hinna färdigt. Jag hoppas att jag kan ligga på gräsplanen och läsa idag. That would be nice!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Vad roligt med bandet! :) Sitta ute och läsa ftw :)

2008-04-23 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0