Torsdag 17 april

Tjenixen!
Idag var det alltså näst sista dagen på VFU:n och sista dagen jag höll i lektioner för den här gången. Vissa av eleverna kommer jag aldrig se igen, vilket faktiskt är tråkigt trots att jag bara känt dem i några veckor. De är otroligt trevliga och glada människor allesammans.. yepp yepp.
Tidigare under dagen var mina tankar väldigt uppe i varv. Jag kan konsten att se lugn ut trots att det är mycket som rör sig i hjärnan. Jag vet inte riktigt hur jag lyckas, men det är nästan nödvändigt att ha den egenskapen när man är lärare. P g a jag var så uppe i varv förut så är jag så trött nu. Det skulle vara skönt att sova i en timme eller två. Ikväll ska jag nog ta mig ut på en promenad. Någon som vill sällskapa?

Svejs hej!

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag! :p

2008-04-17 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0