Festligheter på G

Ibland är jag ju bara för tantig i mina ordval; festligheter... OMG.
    Well well, iaf så ska jag och mina skor gå ut ikväll. Ärtan frågade om jag ville med på fest, men jag tror att jag inte ska festa för mycket med tanke på mitt tillstånd (ont i halsen och allmänt hängig), så jag följer bara med till Harrys (antar att det blir där) Måste ju ta tillfället i akt att träffa ärtan igen. Har inte varit ute i Säffle på hela sommaren heller, så det kanske vore på tiden nu. Kan vara ganska skönt att träffa folket här, om man inte behöver göra det varje helg ;) No offence, men det är samma människor man möter hela tiden.


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0