God förmiddag

Befinner mig nu i Enköping, hos schnyggingen. Fick åka svintidigt igår morse för det var billigast så, plus att jag vill ha så mycket tid som möjligt med den här snubben. Så är det. Så igår anlände jag här vid tiotiden och sedan dess har vi inte gjort allt för mycket, men det är ju inte nödvändigt heller, tvärtom! Så skönt att bara ta det lugnt och bara vara. Kollade på film och så igår kväll, "Mars attacks". Sjuk, men rolig film. Jag uppskattade den mer nu än vad jag gjorde när jag gick på högstadiet och det är ju bra.
   Idag blir det nog inte många knop heller. Måste dock plugga som en tok eftersom jag släpar lite efter i mitt lässchema. Oh yes, I'm serious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0