Städa, städa varje fredag

Yesh, jag är mitt upp i städningen. Som vanligt så förstår jag inte hur jag kan vara så rörig av mig, men jag antar att jag aldrig kommer att få ett mer ordentligt svar än "Det bara är så. Du måste skärpa dig", men det hjälper ju inte. Jag skärper mig alltid.. i några timmar eller så.
     Anledningen till att jag städar så här på morgonkvisten är att jag ska vara social hela dagen. Vid 11-tiden kommer mamsen hit. Hon ville till Myrorna bland annat. Så vi går väl dit och sen dräller vi väl runt på andra ställen i centrum kan jag tänka mig.
  I eftermiddag/kväll kommer den här människan. Ska bli kul, då det var längesen vi sågs, woho! Prata barndomsminnen und so.
   Nuuu.. ska jag lämna er åt ert öde och fortsätta med mitt steedande. Puss!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0