Dan före dan före dopparedan

  Jag sitter i pappas kök och sörplar kaffe. Jag har bara varit vaken i tre timmar och är redan trött, så jag tänkte att min kropp och hjärna "behövde" lite koffein. Kaffe ska ju tydligen vara bra i måttliga mängder. Jag vet inte hur mycket måttliga mängder är, men jag tror att det inte är någon risk att jag dricker för mycket.
  Nu på morgonen/förmiddagen har jag gjort färdigt sista baket. Jag glömde ta bild på havrekakorna med russin och kalasbitarna är inte riktit färdiga än, då de ska skäras upp i bitar. Vi får se om jag lägger upp bilder senare. Min mobilkamera är ju inte bra ändå och min digitalkamera (snarare mitt minneskort) mår inte bra.
  Jag sitter alltså och väntar på att kakan ska svalna ,samtidigt som jag väntar på JE. Hon skulle ner till stan och jag behöver ändå röra på mig, så jag hänger på. Egentligen skulle jag ju kunna vara lite produktiv och göra mig i ordning (sitter i pyjamasbyxor och myströja), men så ambitiös orkar jag inte vara just nu.
  Nuu.. har nog kakan svalnat lite.

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så jättemycket :D dock vet jag inte om silverkulorna är så bra att äta ;D

2008-12-22 @ 19:35:33
URL: http://luxueuse.blogg.se/
Postat av: Johanna

GOD JUL! <3

2008-12-24 @ 08:22:08
URL: http://jowhanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0