Glad Lucia (eller vad man säger)

                                                                                     
Såå, befinner mig förstås fortfarande i Enköping. Igår drog vi som planerat till CH's kompis och hela kvällen gick åt till att spela Guitar Hero World Tour, alltså där man förutom gitarr även kan spela bas, trummor och sjunga. Jag fegade lite och höll mig till att bara sjunga. Vi ska dit ikväll också, fast på fest. Antar att spelet kommer att vara igång ikväll också, så man kanske vågar sig på att spela något annat också. Har ju provat gitarren några gånger hos KA och IB, så det vore ju inte en omöjlighet att det skulle gå ganska bra nu också.
   Idag drog vi oss till 11 ungefär. Käkade lite frukost och sen knallade runt lite i centrum. Jag försökte hitta något fint att ha till begravningen, men jag hittade inget som jag var jättenöjd med. Kanske går runt lite själv på måndag, eller så väntar jag helt enkelt tills jag kommer hem. Det är inte så lätt att gå och handla när man har en ivrig pojkvän med sig ;) Dessutom så har jag alltid föredragit att handla när jag går själv. Är kanske inte "typiskt tjejig" på det viset.
   Fick iaf inköpt en julklapp. Jag köpte en bok som jag själv börjat kika i för jag tyckte den var rolig/intressant. Jag vet inte om det är ettikettsmässigt riktigt att läsa något som man sedan ger bort.. men jag kunde helt enkelt inte låta bli.
Nu blir det lugnt ett tag. Äta något, fixa sig i ordning. Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0