Shopping und so

Idag åkte jag och pappa till Karlstad. Jag har fått gammelmormors frysskåp, så vi baxade in den i min lägenhet. Den fick nätt och jämnt plats och nu vet jag inte var jag ska göra av mina skor. Frysboxen fick nämligen ta skohyllans plats. Pappa föreslog att jag skulle stoppa in skorna i frysen. Vi får se om jag fullföjer detta. Förresten, någon som har förslag på nyttiga måltider som jag kan fylla min frys med? Gärna vegetariska då ;)
   När vi baxat in frysen åkte vi till centrum. Han fixade julklappar, medan jag köpte saker till mig själv. Sen åkte vi till Bergvik där jag köpte mina sista julklappar, bl.a. en Harrison Ford-box och första säsongen av Medicinmannen till farmor och farfar. Pappa ska ge dem en dvd-spelare, så då kan de ju behöva lite fler filmer.
  Lunchen åts på Max och efteråt shoppade vi lite mer. Köpte mig lite festkläder. Det verkar ju bli en hel del fest framöver så det kan ju vara kul att variera sin outfit litegrann iaf.
  Nu under eftermiddagen/kvällen har jag pluggat, sett på tv, tagit en långpromenad och ätit lite pepparkakor. Nu ser jag filmen som går på TV3: En förtrollande romans. Helt okej kvällsunderhållning. Har sett den förut tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

svar: mmm : ) Och så hade jag vinterjacka på mig, så får skylla mig själv att det var så satans varmt :D hihi

2008-12-19 @ 21:41:19
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Molly

Jo precis! Jag gillade den ju, den var söt och så.. men det var ingen disneyfilm.



Ja, se den :) Det är den faktiskt värd!

2008-12-19 @ 21:52:39
URL: http://molkan.se
Postat av: Julia

och på mellandagsfyllan är ju temat 15 år har du väl sett ^^ alltså gå tillbaka till din gamla look hihi

2008-12-19 @ 23:13:30
Postat av: Esca

Synd att jag inte hade nån stil när jag var 15 ;)

2008-12-20 @ 10:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0