Onsdagen den 16:e Juli 2008

Hej babes!
  Jag har inte riktigt haft någon lust att blogga de senaste veckorna, men nu började det minsann klia i bloggfingrarna (vilket för mig är alla fingrar utom båda lillfingrarna och höger tumme, den vänstra tummen brukar jag använda till att trycka på space. Antecknar min intresseförening, månne?)
  Senaste tiden har varit en lycklig tid i Jessicas liv, tros att jag varit pank och jobbat. Det verkar vara en ljus framtid också, iaf den närmsta. Att se fram emot:

 Fredag 18:e Juli: Jag, bror, Lovisa och hennes lillasyster Klara åker till Sunne för att tillbringa dagen på vattenparken, om vädret tillåter det. Efteråt åker vi till Ransäter och kollar på Winnerbäck.

Lördag 19:e Juli: Åker till schnyggingen i Enköping

Tordag 31:e Juli: Käraste Sophie hälsar på och i samma veva så kommer nog min sol till Säffle också

Härlish!

    Det blir nog en härlig dag idag också. Är ledig och håller på med tvätten, som snart är färdig. Senare bliver det att luncha med Ishaq och så ska jag försöka träffa min kusin om hon vaknar i god tid innan hon ska jobba.

Ha det underbart!
/J



Kommentarer
Postat av: din belgiska vän :D

Jag ser fram emot att träffa dig gumman!

Manga kramar!

2008-07-16 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0