Fredag 6:e Juni 2008 (Sveriges nationaldag)

Hello darlings!
   Så var det fredag och jag är ännu inte klar med hemtentan. Jag tänker dock åka till Säffle idag i alla fall. Jag är nämligen bjuden på grillgalej hos bror och LN ikväll, så det får man ju inte missa! Jag vet att tentan kan komma in i tid i alla fall, då jag har följande alternativ:

1. Posta eländet (det är poststämpeln som gäller så det går bra att skicka på söndag kväll till exempel)
2. Åka hem ganska tidigt på söndagen och lämna in den.
3. Lämna in den på måndag efter jobbet (tror att det borde gå bra, eftersom hon inte satt någon tid på när det måste vara inne)

   Jag är ganska pigg idag, trots att jag blev väckt vid halv ett *harkel harkel* Fast det var ett trevligt telefonsamtal och jag somnade om ganska snabbt efteråt ändå så. Waha! Någon måste åka till Enköping (pekar på mig själv)
  Nu bliver det att plocka ihop lite här, det har lyckats bli stökigt igen. Det är svårt att tro att det bor en pedanttant i min hjärna. Jag tycker om att ha ordning och reda, men det vill sällan riktigt bli så.

Ha det vackert i värmen!

Puss!

Och just det.. ha en trevlig nationaldag! Jag ska tänka extra mycket på Sophie som älskar Sverige :)

Kommentarer
Postat av: sophie

Ah vad gullig du är! <3 Grattis till Sverige :D

Kramar!

2008-06-06 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0