Fredagen 13:e Juni 2008

Oh.. my... God. Det är fredag den 13:e idag. Hur ska detta gå? Tur att jag inte ska ut på några större äventyr idag. Inte vad jag har planerat iaf. Det farligaste jag ska göra är väl att vandra ner till centrum, i Säffle.
    Jag anlände i Säffle igår, istället för i onsdags. Efter ett tag kom fammo och faffa och visade upp sin nya söta bil. Fråga mig inte vad det var för slags bil, för jag är värdelös på bilar. Grå var den iaf.
    Lite senare kom Jenny förbi och vi gick på vår vanliga runda. Jag passade även på att sola lite. Jag hade en anledning att bättra på färgen, nämligen min kusin E's 20-årskalas imorgon. Det var längesen jag träffade henne, så det börjar bli dags för en återförening. Det ska bli trevligt.
      Efter promenaden gick vi hem till mig igen och tittade på bilder, spelade kort och åt smörgås med saltgurka, mums! Det känns bra att jag och JE har hittat tillbaka på varandra på något vis. Hon är en sån vän som alltid kommer att finnas i närheten, det är jag säker på. Snart åker hon till USA i två månader, lääääskigt! Hon kommer att ha en underbar tid, det är jag säker på. När hon kommer tillbaka så flyttar hon antagligen till Karlstad, så jag är nöjd!
   Planerna för dagen är att rensa ur datorn. Jag har så mycket grejer på den nu så det är inte klokt! RENSA RENSA RENSA.

Ha en underbar dag och undvik olyckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0