Torsdag 5:e Juni

God morgon darlings!
   Som jag misstänkte så fick jag inte mer skrivet igår, men jag känner mig lugn iaf. I värsta fall så får jag åka till Säffle på lördag istället för imorrn, men jag tror att både Säfflemänniskorna och jag överlever. Ska iaf skriva en hel del idag. Ska försöka få skrivet i solen idag, vilket jag inte fick igår.
  Andra planer för dagen är att åka till LB med hennes jumbomadrass. Jag snart lånat den i två månader, så det är väl på tiden. Sist gång jag bar på den där madrassen så fick jag träningsvärk i armarna, men min mor hade en väldigt bra idé som kommer att göra det lättare för mig. Hon kom nämligen på att jag kan ha madrassen i min väska med hjul på. Woha!
   Snart borde mina dagar bli lite mer innehållsrika.. hoppas kan man ju.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0