En lista, så att säga

1. När gick du upp idag?
08.30. Lite sent med tanke på vad jag hade tänkt hinna med idag, men fikat blev inställt iaf så jag får lite mer tid för min kära hemtenta. Hm.

2. Diamanter eller pärlor?
Hm, jag kan inte bestämma mig faktiskt.

3. Senaste filmen du såg på bio
:O Känns som att det var evigheter sen.. och det var det nog också. Kan de ha varit så längesen som Simpsons-filmen? Jag tror att jag har sett någon efter det, men kan inte komma på vilken.

4. Favorit-TV- program?
Scrubs, som jag nämnde senast för inte alls så längesen.

5. Vad åt du till frukost?
Jag åt ingen frukost eftersom jag tänkte att jag ändå snart skulle fika. Nu är det lika bra att vänta till lunch. I vanliga fall blir det havregrynsgröt med kanel + banan, eller bara något av det .. eller med sylt.

6. Vad är ditt andranamn?
Malin

7. Din favoritmat?
Mammas tonfiskpaj

8. Vilken mat gillar du inte?
Sill m.m

9. Favoritchips?
Sourcreame & onion

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Cornelis Vreeswijk - Cornelis bästa

11. Vilken bil kör du?
Ingöön.

12. Favoritmacka?
Baguette med tonfiskröra. Jag äter sällan smörgås, så då får man unna sig när man väl gör det.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk som känner sig så osäkra i sig själva så att de måste trycka ner andra. Det är ingen som säger sig tycka om det , men det är många som gör det. Lär er var nöjda med det ni är och jobba på det som ni inte är bra på, så ska ni se att självförtroendet höjs och ni behöver inte trycka ner andra. Yesh.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Halvlånga kjolar. Korta klänningar. Inte samtidigt dock.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Det finns väl inget specifikt ställe som jag längtar efter så.. men nånstans som kombinerar mkt sevärdheter med mkt sol och skoj

16. Favoritklädmärke?
Eh?

17. Var vill du dra dig tillbaka?
I ett hus nära skog och vatten. Gärna med några katter och en livspartner, förstås!

18. Favorittid på dagen?
Jag tycker faktiskt om att vara uppe i tid, även om jag sällan orkar det. Så på morgonen när man får skrota runt för sig själv och vara allmänt ful.

19. Var är du född?
I Karlstad, men uppväxt i Säffle

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
Jag har en tendens att välja Coca Cola, men egentligen så bryr jag mig inte.

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr, apselut!

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hm, kanske? :)

26. Vad ville du bli när du var liten?
Oooj, så många saker! En kompis ritade av mig när jag gjorde flera saker samtidigt. Här kommer ett urval iaf: sångerska, lärare, radiopratare, psykolog och författare.

27. Bästa barndomsminnet?
Somrarna på grannarnas bakgård

28. Varit i Afrika ?
Nej, men skulle gärna vilja.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nope.

30. Varit med om en bilolycka?
Njet.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag

32. Favoritrestaurant?
För tillfället Amigo här i Karlstad.

33. Favoritblommor?
Jag är en simpel människa, Prästkragar.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
MAX

35. Äger du en cykel?
Yesh, fast den går inte att låsa upp :S

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag äger inget kreditkort, som tur är.

37. Läggdags?
22 - 00

38. Senaste personen du delade en middag med?
Pappa och bror

39. Vad lyssnar du till just nu?
Det är alldeles tyst här för en gångs skull. Förutom fläkten förstås.

40. Favoritfärg?
Gul

41. Hur många tatueringar har du?
Ingen... än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0