Jag är bäst!

   Happy happy! Skrev ju tentan idag och det kändes verkligen bra. Eller ja, det kändes skönt när den var färdigskriven, för tentor är inte särskilt upphetsande roligt även om det går bra. Om jag inte får minst godkänt på den här tentan så måste jag missförstått allting som går att missförså. Pennan liksom bara gled över pappren (föutom när skrivkrampen kom) och jag behövde inte tänka särskilt mycket. Amerikanska revolutionen, svenskarnas läskunnighet under 1700-talet, prostitutionen under 1800-talet och den europeiska kolonialismen är några av de områden jag nu har lite mer kunskap i. Sååå.. om du (mot förmodan) har något att fråga om det så hojta till... eller nåt.
   Nu är det helg och det är ju bara wunderbar! Ska packa ihop de sista prylarna, sen blir jag transporterad till Säfflet. Blir en lugn helg. Imorrn kväll middag med far, bror & LN. Mucho trevligt!

Kommentarer
Postat av: sophie

Wiiiii vad bra!

Njut av helgen gumman, du förtjänar det!

Ps : kan du berätta om svenskarnas läskunnighet för mig? :p (skojar)

kramar!

2008-11-28 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0