Mosig in tha head

Åh, jag är så fruktansvärt slut i huvudet. Känns inte som att jag har gjort något annat att plugga sen i fredags. Det är inte riktigt sant, men nästan. På lördag kväll umgicks jag med LB, igår och i fredags tränade jag en sväng.. men annars har jag pluggat,pluggat,pluggat så mycket jag har orkat. Men nu orkar jag faktiskt inte mer idag. Förstår ni vilken stor ångest jag får av den här tentan? Jag vill absolut inte kugga, eftersom jag redan har en tenta i släp. Nu såg jag dessutom att jag har två tentor med en veckas mellanrum i januari. Yippi-kay-yey.
Well well, nu försöker jag ta det lugnt iaf. Kikar lite tv och ska snart ner i tvättstugan och hämta tvätten.


Kommentarer
Postat av: Sophie

ah duktiga du! Försök inte stressa för mycket, jag vet själv att det är svart, men försök det :p

Det kommer att lösa sig!

Manga kramar och lycka till!!!!

2008-11-26 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0