Mumsmums

   Så har man placerat sin rumpa ungefär tre kilometer bort, på en datastol hemma hos far. Ska väl snart fixa med maten var det tänkt. Enkelt men ack så gott: tacoooos! Väldigt länge sen jag åt Tex mex nu. Ett tag var det ju det enda man åt kändes det som. Alla dessa tjejkvällar med Tex mex, I miss them.
   Imorrn ska jag förhoppningsvis träffa SG, från Götet. Har inte fått något besked om när hon ska åka imorr, så jag är inte helt säker på att det blir av. Hoppas kan man! Ska även shoppa lite hade jag tänkt; julklappar, material till julkort och en vääldigt gullig tee som jag såg på nån blogg nånstans. Hoppas dock att det inte är för många som vill ha en sån och att den finns att köpa i Karlstad. Ska även shoppa soppor. Jag behöver bli av med några centimeter innan nyår så att jag kan komma i klänningen (sorgligt, men sant) och eftersom träningen inte ger de snabba resultat jag hade hoppats på får jag köra på den något osunda metoden ett tag, alltså leva på soppor och äckliga jordgubbsdrinkar. Men vill man vara fin får man lida pin.


 

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag maste ocksa bli av med nagra centimeter inför nyar och jag ska ocksa dricka mycket soppa... Join the club alltsa ;)

2008-11-30 @ 01:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0