Schuuuuul.

Varannan vecka är väl ganska lagom tid mellan producerade blogginlägg, eller vad tycker ni?
Jag har pluggat, varit i Enköping, varit i Säffle, repat... och sånt där vanligt.
  Igår fick jag resultatet på omtentan. Två poäng från godkänt. Jag blir galen på den där j*v*a tentan :/ Inte får jag komplettera heller utan jag måste göra om en gång till. I ett svagt ögonblick så tänkte jag att jag skulle ge upp och byta utbildning, men det vore inte rätt. Jag ska kämpa. Det känns bara så ovant, för jag har aldrig haft särskilt svårt i skolan förutom när det kommer till matten. Men men.. per aspera ad astra.
  Nästa vecka har jag tenta i en kurs som heter Staten och kapitalet. Det är mycket mer att läsa än till tentan som jag nu har kuggat två gånger, men jag tror ändå att det kommer att vara lättare att hålla isär saker, vilket är problemet med dumtentan.

Det känns som att jag borde ha något mer intressant att skriva efter två veckors tid, men.. nää.


Kommentarer
Postat av: sophie

ah! vad synd gumman! det är frustrerande att behöve göra omtentor.. jag vet hur det känns. Men du kommer att klara det nästa gang! Här säger man : tredje gangen, är den bästa gangen! :)

manga kramar!

2008-11-19 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0