Båring.

Nu kommer mina mycket intressanta "trött-inlägg" igen. Jag är trött trött trött trött. Det är mycket märkligt då jag inte håller i några lektioner under denna VFU-perioden, utan mest auskulterar. Kanske beror det på allt ljud som finns omkring en. Tonåringar har en tendens att låta ganska mycket. Gah, jag låter som att jag skulle vara gammal. Jag är faktiskt bara 2 ½ år äldre än tonåring. (Glöm inte att gratta mig på min 21 ½ -årsdag på lördag)
Nu ska jag fotstätta att läsa The dirt. Det kan hända att jag råkar somna innan dess. Det är mycket möjligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: sophie

Man blir trött av att plugga lärarprogrammet ;) (jag är riktigt trött jag med och jag har bara pluggat i tva dagar :))

2008-10-02 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0