God morgon

Jag är så nöjd med att jag har så fin utsikt när jag tittar ut genom fönstret på morgonen. Det är just nu en färgkavalkad av löv. Det är nästan så att man vill slänga sig ut bland alla löven och göra lövänglar. Solen ligger på och det ser verkligen jättehärligt ut. Det enda som skulle vara bättre vore om det var vattenutsikt också. När höstsolen skiner på vattnet kan det bli riktigt fint. Bilden under tog jag i oktober förra året, då jag och mamma gjorde en liten höstutflykt på Duse Udde i Säffle.

Mina planer för dagen är att plugga och i eftermiddag ska jag fika med två fina flickor; LB & MB.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sophie

aaah jag saknar det här stället! Tänk att det var 2 manader sedan vi badade där! <3 Det där var en av mina favorita tider i Sverige!

2008-10-15 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0