Parting is such sweet sorrow, That I shall say good night till it be morrow

Sova, sova, sova, säng, säng, säng.
Plugget idag har inte gått dåligt alls, men imorgon tror jag att det blir en högre växel iaf. Hoppas dagsformen är bra. Jag ska ta och läsa lite i boken Packad - en tonårsalkis memoarer som är skriven av Koren Zailckas. Jag blir gripen av historien och många av de känslor som hon har. Dock tycker jag att boken inte har jättebra språk, men det är egentligen en bagatell. Det kan ju bero på översättaren också, eller det faktum att det verkar vara den första (och enda?) boken av henne som har givits ut.
Anyway, sova ut så att dagsformen i morgon har goda förutsättningar för att bli bra.

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar den boken.. läste den för nåra år sedan ^^ niiice

2008-10-22 @ 16:02:11
URL: http://sundaaycircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0