Snar ärre dags

    Nu börjar det närma sig omtenta. Det känns som att jag har koll på det mesta och jag skulle bli väldigt förvånad om jag inte klarar det den här gången heller. Jag ska, jag ska, jag kan! Känns dock lite oroande att jag känner mig så säker. Haha, tänk att man aldrig kan vara nöjd.
   Jag är tillbaka i Karlstad igen. Har ju varit i Säffle i nästan en vecka. Jag åkte tåg och kom hit för ett par timmar sen. Då  var jag så trött så jag orkade helt enkelt inte släpa mig till gymmet. Dessutom var jag rädd att jag skulle bli för pigg nu på kvällen. Jag tränar ogärna på kvällen.
   Imorrn blir det föreläsning. Efter det ska jag köpa sista delarna till min Halloween-utstyrsel ;) Jag hoppas verkligen att min klänning anländer snart. Jag har inte fått något svar från säljaren.. riktigt dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0