Träning


Har varit duktig med träningen den här helgen, måste jag säga. Var och körde styrka + kondition igår och idag körde jag enbart kondition. Känns inte helt fel. Hoppas jag kan hålla det här nu också. Ska till gymmet imorrn också och köra antingen styrka eller kondition. Jag vet inte om min kropp orkar ett styrkepass till imorrn eller om jag ska vänta tills på tisdag eller onsdag. Det är lite störande för någon har tagit mitt kort där jag fyller i hur mycket jag har gjort och hur tyngt jag lyft och så. Jag förstår inte riktigt varför någon skulle flytta på det, men så är det iaf. Hade tydligen hänt flera andra också. Totalt onödigt. Ska fråga imorgon om de kanske kan hjälpa mig att hitta det..
Nu blir det snart sova. Ska orka med en skoldag imorrn också. Gääsp.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0