SJ, SJ gamle vän

Nu sitter jag på tåget mellan enköping och örebro. Är lite orolig då jag ska byta till buss i Öret och jag har bara 10 minuter på mig att hitta rätt. Tänk om det kommer ett tågmöte så att vi blir försenade. Det vore mindre roligt. Det var lite jobbigt att åka idag eftersom jag inte vet riktigt när vi kommer att ses igen. Senast om tre veckor iaf. Nu ska jag äta upp min frukost och sen plugga, plugga, plugga. Ska träffa studiegruppen när jag kommer hem och i eftermiddag/kväll blir det nog gymmet. Puss!

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag är ocksa orolig när jag är i sverige och ska byta tag eller buss .. Men oftast gar det bra... Hoppas det gick bra för dig med!

kramar

2008-09-08 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0