Sweet dreams?

Imorse så somnade jag efter att ha varit vaken i en halvtimme eller så. Det brukar leda till att jag får drömmar som jag kommer ihåg. I morse drömde jag att jag var på min VFU-plats. Det var vid lunchtid och vi satt i arbetsrummet. Av någon konstig anledning så var min mamma med också. Så sa min handledare att hon skulle gå iväg en sväng. Jag bestämde mig för att cykla iväg någonstans och äta lunch. Jag cyklade och stannade vid ungdomdsmottagningen där jag gick in och åt lunch. När jag skulle gå därifrån så glömde jag mina skor, men jag cyklade glatt iväg ändå i mina för stora strumpor.
  Väl framme vid skolan igen så var det dags för mig att ha lektion. Kruxet var bara att jag inte hittade min handledare, så jag letade som en galning i den stora baracken (som i verkligheten är ganska liten), men jag hittade henne inte. Till slut så hittade jag henne och då var hon lite grinig för att jag inte hade letat tillräckligt bra (min handledare är världens snällaste människa, utan att överdriva) Vid det här laget så kom jag på att jag inte hade några skor. Det var två minuter innan lektion och jag kunde ju inte bara gå in där utan skor. Vad skulle de tänka? Så jag hukade mig och sprang iväg. Jag i mina för stora strumpor började  cykla iväg... och sen vaknade jag :(

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Haha vad blev det till lunch då? Glidmedelsoppa med knapriga p-krutonger? ;D

2008-09-05 @ 13:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0