Karlstad

Idag, idag, idag åker jag tillbaka till Karlstad och förbereder mig för skolstart. Det känns faktiskt skönt och lite spännande att börja igen. Varje nytt läsår innebär till stor del av nya kurskamrater och nu ska jag läsa C-kurs för första gången. Religionsdidaktik blir det och så klart en C-uppsats. Imorgon börjar vi med en kort liten föreläsning och sedan ska vi träffas ca en gång i veckan. Antagligen kommer det bli så att man får boka in egna möten också, men det betyder iaf att jag kan vara ganska flexibel när det gäller resor till Enköping! Yihoo!
  Min mamma skjutsar mig till Karlstad idag. Jag har nämligen lyckats samla på mig en hel saker här som skulle bli väldigt besvärliga att få med sig hem. Hon är gullig, min mamma!
 När jag är framme ska jag luncha med min kära kusin Sandra och hennes bedårande son Casper. Jag längtar mycket efter det, eftersom jag inte har träffat dem "ordentligt" på ett tag nu. När jag ändå är på stan så får jag väl köpa med mig några kollegiblock. Spännande va?

Ha och ta det vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0