Ganska ovettig

Klockan är nu över 11 och ännu har jag inte gjort något vettigt. Det känns inte riktigt bra eftersom jag ska träna, städa och plugga idag... men vi löser det. I värsta fall får jag plugga och städa mer i helgen också.
Så, jag hade ju flera planer för helgen men nu är det tveksamt om det kommer att bli någonting av det jag sa:

  • C kommer inte, då det inte passade med hans schema
  • Jag åker inte till Norrköping, då min ekonomi inte tillåter det
  • LB är förkyld och om hon inte piggnar på sig så blir det ju bara jobbigt för henne att gå ut.
Om det inte blir någon utgång ska vi nog dock umgås iaf och ta det lugnt med en film eller så.
Nu ska jag snart iväg och träna. Det var nästan en månad sen sist. Väääldigt illa. Den senaste tiden kan jag dock skylla på förkylning. Eller skylla och skylla. Jag vill ju faktiskt träna. Som många har förstått så är det ju skönt både för kroppen och psyket.

Kommentarer
Postat av: Cristin

besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-19 @ 20:48:40
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: sophie

skriv nagot, annars är du inte längre min vän :p

skojar. Men skriv, jag är intresserad av ditt liv (rim!)

Kramar

2009-01-26 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0