Och hon bara tjatar om sitt plugg

Ikväll är jag inte mör i huvudet som jag var igår. Anledningen till det är att jag inte har pluggat lika mycket. Ska läsa igenom instuderingsfrågorna en gång till så snart jag sett färdigt på På spåret (Ja, jag väljer det framför Let's dance)
Jag känner mig hyfsat säker på allt, t.o.m allianserna. Något som jag inte har lika mycket koll på är frågorna som har med ekonomi att göra, t.ex. Sovjets ekonomi under mellankrigstiden och efterkrigstiden. Fast om en sådan fråga skulle dyka upp så skulle jag ha lite grejer att skriva iaf.. statlig kontroll.. perestrojka..NEP. 
   Idag kom kusin S och hennes lille son och fikade med mig. Eller ja, Ca fikade inte så mycket. Liite liten för det än (snart tre månader gammal) Han hade blivit större än när jag såg honom senast, men fortfarande yttepytteliten ju. Fascinerande!
  Jag gjorde sojafärssås när jag kom hem. Blev ganska nöjd faktiskt, även om den inte alls blev lika god som mammas blir.. men jag får jobba på det.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0