Utkast: - gjorde ...

- gjorde du något 2008  som du aldrig gjort för?
Läste religion och började med historian. I våras hade jag min längsta VFU hittills och det var hur roligt och inspirerande som helst. Fått mina två första VG:n och mina två första IG:n (på universitetsnivå alltså)
Besökte Enköping
Hm, jag måste bli bättre på att komma på nya saker att göra.

- höll du några av dina nyårslöften?
Spela mer gitarr - i början av året funkade det.
Träna mer - gick bra i början och slutet av året
Plugga hårdare - Både ja och nej. Har fått lite mer rutiner nu.
Resa - åkte till Rom i Maj.
Tatuera mig - Nej

- dog någon som stod dig nära?

Ja, gammelmormor 9/12

- vilka länder besökte du?
Italien

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Mer resor, mer nya människor, mer kontakt med människor "från förr"

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
15/5, 23/5, 9/12 m.m.

- vad var din största framgång 2008?
Mina två VG:n. Mer säker i mig själv.

- största misstaget?
Har nog inte gjort något jättestort misstag?

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt

- bästa köpet?
Hm, jag vet inte? Mina vita stövlar kanske.

- vad spenderade du mest pengar på?
Enköpingsresor, mat.. och sånt.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
C... och så :) Och återigen.. mina vg:n :P

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Kate Perry - I kissed a girl, Takida - Curly Sue, flera låtar med Volbeat ... och Boppers ;P . m.m.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare större delen av året.

- vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina vänner. Jag har varit dålig på att ta mig tid för dem även om jag velat.


- hur många förhållanden?

1 st

- favoritprogram på tv?
Scrubs, How I met your mother m.m.

- bästa boken du läste i år?
Öhm öhm öhm.. vet ej. The dirt kanske

- största musikaliska upptäckten?
Vet ej

- något du önskade dig och fick?
Jag har allt man kan önska ;p

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade VFU, sen åkte jag hem till far och firade där lite och sen till mamma. Dagen efter var vi ett gäng som gick ut i Karlstad.


- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Säkert, men jag vet inte vad.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mycket kjol

- vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, C, skratt, träning m.m.

- vem saknade du?
Min sol, gammelmormor, många av mina vänner under vissa perioder (dock var det jag som behövde ta mig tid), C ibland.

- de bästa nya människorna du träffade?
Några av de som jag läste/läser historia med. C och hans vänner.

- årets sötaste?
Massa massa massa.

- årets största kärlek?

Men så kan man väl inte fråga?

- årets besvikelse?

Ingen besvikelse är så stor så den kallas årets besvikelse

- årets bästa?
Roooma. C. Mina vg:n.. haha

- årets snällaste?
Många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0