Latmansträning



Mamma har införskaffat en power trainer, alltså en sådan som man står på och så vibrerar det. Jag har ingen aning om hur bra den funkar, för jag har bara provat två gånger. Jag är skeptisk tll att det gör det, för det verkar så osannolikt.. men det verkar ju ändå som att många har fått ett bra resultat av den. Jag kommer ju bara att använda den när jag är hos mamma, så jag kommer antagligen inte få veta om den ger ett bra resultat eller inte. Det jag vet är att den verkligen får igång blodcirkulationen, för oj vad det börjar att klia efter ett tag :)
Eller ja, den borde ge ett visst resultat eftersom man gör övningar på den. Det är ju inte så att man bara står på den, så som jag trodde till en början. Det medföljer ett häfte med olika övningar, t.ex. armhävningar. Min skepsis beror på att man inte ska behöva göra varje övning särskilt länge. Någon som har testat och vet om den är bra så bra som den påstås vara? Jag känner mig iaf lite duktig när jag har stått den och dessutom ger den ju god massage.

Kommentarer
Postat av: Högberg

jag stod på en sån där maskin på en hälsomässa i sunne. gick ner i "grodställning", typ som när man gör knäböj o så satte de igång o körde vibben tre gånger i ca 15 sekunder var. Dan därpå hade jag så jävla ont o kunde inte riktigt förstå varför... så påminde mig lasse att jag stod på maskinen dan innan. det hade jag glömt bort, men det fanns ingen annan förklaring för i övrigt hadejag inte gjort nånting!

2009-03-05 @ 19:26:46
URL: http://hogberghallucinerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0