Robinson

Den här helgen verkar gå i de lugna hemmakvällarnas tecken och för tillfället sitter jag (som många andra gissar jag) och kollar på Robinson. Det finns ju en viss nostalgi i det. De två första säsongerna var jag väldigt insatt. Det är ju inget roligt område de har kommit till. Gyttja, äckligt vatten, små krabbor som springer omkring och andra smådjur. Inga långa sandstränder med klarblått vatten där inte.
  Jag vet inte vad jag ska tycka om den här underhållningen egentligen. Mitt intresse grundar sig  väl till stor del på nyfikenhet och nostalgi, men egentligen så ser jag inget nöje att se människor plåga sig själva på det där viset. Visst, de kan säkert vara viktigt för att lära sig uppskatta det man har, men det borde finna hälsosammare vägar till lära sig att uppskatta det fina med livet.
  Ja ja, jag fortsätter att kolla iaf :)


Klicka på bild för länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0