Hat mot salstentor

Jag är väldigt sällan hatisk, men just nu så är jag extra känslig och irriterad så jag vill faktiskt påstå att jag hatar tentan som jag ska ha på lördag. Jag vill verkligen inte! Jag får ingen ordning på någonting känns det som.
Salstentor har aldrig varit min grej. Jag kommer sällan ihåg vad jag har skrivit, så som jag gör när jag skriver hemtentor eller andra arbeten. Jag kommer ihåg mer från uppsatsen jag skrev om Nelson Mandela första året på gymnasiet än från proven vi hade i internationella relationer i tredje året på gymnasiet.
Men men, jag får väl kämpa på och hoppas att det går någorlunda på tentan iaf. I värsta fall får jag väl helt enkelt göra om, men det är ingen idé att tänka på det nu. Hörde förresten om en snubbe som gjorde om samma tenta mer än 12 gånger. Hoppas det inte går så långt för mig.

Nuu.. ska jag se på tv och glömma allt vad tenta heter.. tills imorrn bitti iaf.

Kommentarer
Postat av: sophie

Lycka till gumman, du klarar det här, jag tror pa dig!

manga kramar

2008-09-16 @ 08:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0